7 nov. 2012

PROIECT METODOLOGIE MOBILITATE PERSONAL 2013-2014

 

 

15 comentarii:

Anonim spunea...

Cei care am sustinut examen de titularizare in anul 2012 de ce nu putem deveni cadre didactice titulare? de ce doar cei care au sustinut examen in anii anteriori intrarii in vigoare a legii inv.? ( art 253/L 1/2011 ) Nu am sustinut un examen dificil, a caror model de subiecte au fost postate cu cateva zile inainte de examen? O consider discriminare !

Anonim spunea...

Aveti perfecta dreptate. Consider ca este discriminare ce ni se intampla. Sunt de opt ani in sistem si de 4 ori am luat note peste 8, si nu am devenit titular pentru nu erau posturi.

Anonim spunea...

Este ilogic. De ce sa nu fie considerat si examenul sustinut in 2012? Consider ca a fost mai greu acest examen decat cele sustinute in anii anteriori. Desi de 15 ani obtin constant note de peste 8,50 (9,55 in 2012), totusi nu reusesc sa ma titularizez din cauza imperfectiunii legii. Este o discriminare perfecta. Nu este posibil asa ceva...

Anonim spunea...

Cei care au dat examen in 2009 nu pot fi repartizati pe post in anul scolar 2012-2013 si, implicit, nu pot fi titularizati in anul scolar 2013-2014 deoarece, pierzandu-si dreptul la continuitate (trecand 3 ani), nu au repartitie in baza notei. Prin urmare, anul 2009 ar trebui scos din lege si, totodata, introdus anul 2012. Pentru ca altfel legea devine inaplicabila.

Vioara spunea...

E un proiect, v-ati dat seama. Nu va suparati, am cerut demult propuneri pentru acest proiect. E drept ca trebuiau trmise propunerile de azi, pe maine. Eu cred ca le putem trimite si pe acestea. Cine stie? Daca se pot face propuneri pentru modificarea Legii Educatiei, de ce nu am putea trimite aceste propuneri pentru modificarea acestei metodologii, care este o anexa la lege.

Anonim spunea...

Cu alte cuvinte, cei care au dat examen in 2009 au fost obligati s-o faca in 2012.

cecilia spunea...

Acesta nedreptate este incredibila! Am luat prima pe Bucuresti examenul de titularizare in 2012 . Cum e posibil sa nu mi se dea dreptul sa devin titulara? Stim foarte bine ca legile pot fi nedrepte, dar in cazul de fata absurdul e la el acasa. Sper sa fie o simpla omisiune,, oricum impardonabila!!

Anonim spunea...

Sper că se va repara omisiunea referitoare la cei care au participat la concurs in 2012.Mi se pare corect ca și aceștia să beneficieze de contract pe perioada nedeterminată,dacă au obținut 7 la acest concurs,ca și cei care au avut 7 la concurs în 2011 sau 2010.
Proiectul de mobilitați 2013-2014,precizează,că pot fi angajați cu cotract pe perioadă nedeterminată,cei care,vor obține, nota 7,la concursul din 2013. În acest caz,sper să fie doar o simplă omisiune,altfel ar fi o mare nedreptate,adugată la multe altele..
Elena

Anonim spunea...

Si cei care au sustinut examen in 2012 si au avut posturi titularizabile, s-au titularizat!Atunci nu inteleg de ce cei care au obtinut peste 7 tot in 2012 nu se pot titulariza prin legea 253?

Anonim spunea...

Eu nu inteleg un lucru. Aceasta metodologie se refera art 253. Din aceasta cauza apar si cei din 2009. Dar, personal consider, ca se poate cere titularizare in baza art 254 (13) deorece am deful si examen national. Ce parere aveti?

Vioara Temian spunea...

Da, conform prevederilor art 54 din Metodologia in vigoare
Art. 54 "Cadrele didactice netitulare calificate angajate în unităţi de învăţământ preuniversitar cu contract individual de muncă pe perioadă determinată, în anul şcolar 2012-2013, care au participat la concursuri titularizare în anii 2009, 2010 şi 2011, care au obţinut cel puţin nota 7 (şapte) şi au ocupat un post didactic/o catedră, în anul şcolar 2012-2013, în baza rezultatelor obţinute la aceste concursuri, devin titulare ale unităţilor de învăţământ respective, în situaţia în care posturile didactice/catedrele pe care sunt angajate nu a fost ocupate în etapele anterioare ale mobilităţii personalului didactic din învăţământul preuniversitar, dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiţii generale:
a) se certifică viabilitatea postului/catedrei;
b) consiliul de administraţie al unităţii de învăţământ respective este de acord."

Anonim spunea...

se mai acorda continuitate anul acesta,am dat examen in 2012 am luat 8,43 si am ocupat un post de suplinitoare si vroiam daca se mai acorda continuitate si cand se depun cererile

Vioara Temian spunea...

Da. Se acorda continuitate. Depunerea si inregistrarea cererilor se face la secretariatele unitatii de invatamant in perioada 15-17 aprilie. Comunicarea din parte CA aunitatii de invatamant, inspectoratului scolar privind acordul/refuzul prelungirii duratei continuitatii il primiti pana in 22 aprilie. Inregistrarea cereii dumnevoastra si a dosarului la inspectorat, in caz ca scoala va da acordul de continuitate, in perioda 16-20 august, perioda in care are loc si verificarea dosarelor de catre comisia de mobilitate, iar repartizarea in perioda 28-29 august, in sedinta pubica.

Anonim spunea...

ce acte trebuie sa ducem la isj pt continuitate? cererea care tebuie facuta la scoala este tip sau de mana facuta de noi?
va multumesc

Anonim spunea...

ACEASTA LEGE 253 ESTE DATA TOT PENTRU AI LOR ,CEI DIN INSPECTORATE.AS DORI CA EXAMENUL DE TITULARIZARE SA FIE UN EXAMEN CORECT ,SA NU SE MAI VANDA POSTURILE INAINTE CA ELE SA APARA.DACA NU AI "PILE"TE PREZINTI LA ACEST EXAMEN SA FII LA NUMAR.BINE,DORESC CAM MULTE EU !DOAR TRAIESC IN ROMANIA UNDE DACA NU TE DASCURCI MORI DE FOAME.
DUPA PAREREA MEA SISTEMUL ESTE MORT.SE DORESTE MULTA PROSTIME PENTRU A PUTEA FI MANIPULATA.
SE ZICE CA INVATAMANTUL NU ARE TREABA CU PARTIDELE POLITICE SI SE PARE CA TOTI SE COLOREAZA IN FUNCTIE DE CUM BATE VANTUL .DE LA CEL MAI MIC PANA LA CEL MAI MARE ISI SCHIMBA CULOAREA POLITICA SI PENTRU A REZISTA ESTE IN STARE SA FACA TOT CEEA CE I SE SPUNE.
NE-AM INVATAT SA SPUNEM "ASTA ESTE " SI SA MERGEM MAI DEPARTE