19 nov. 2009

PROIECTE - Metodologia acordarii gradatiei de merit 2010 / Centralizator incadrare

Ministerul Educatiei Cercetarii si Tineretului a lansat spre dezbatere publică urmatoarele proiecte de metodologii:
Vă rugam să ne trimiteţi propunerile dvs. de modificare şi completare ale acestor metodologii la adresa de e-mail slipcluj@gmail.com .

4 comentarii:

Anonim spunea...

Metodologia de acordare a gradatiei de merit

SECTIUNEA I - Dispozitii generale


Art. 4(2) -Personalul didactic pensionat nu mai beneficiaza de gradatie de merit la eliberarea din invatamant , in vederea pensionarii .

Cadrul didactic care primeste gradatie de merit o primeste pentru activitatile desfasurate cu 4 ani in urma. Este corect ca la eliberarea din invatamant daca mai are 1 sau 2 ani restanta din gradatie (adica a primit doi ani si doi nu ) sa-i fie acordata diferenta de bani - suma cuvenita - la pensionare .
Consider ca din moment ce i se spune GRADATIE DE MERIT , acel cadru didactic o merita si fiind un drept castigat prin concurs , nu inteleg de ce sa fie diminuat !?

Sunt convinsa ca este o idee buna care merita sa fie sustinuta de catre sindicat .

Anonim spunea...

Buna ziua!
Am vazut ca s-a facut proiect la un nou centralizator pentru 2010!
Prin urmare, as putea sa dau la examenul de titularizare daca am absolvit facultatea de geografie la specializarea planificare teritoriala, pentru ca nu imi prea dau seama dupa centralizator....Oricum propunerea mea e sa fie trecuta specializare Planificare teritoriala in acest centralizator sau specializarile Geografie umana si dezvoltare regionala, pentru ca am facut masterat in aceasta specializare!
Va multumesc si astept raspuns la acest mail....va rog din suflet!
O zi buna!

Anonim spunea...

v-as ruga in numele mai multor absolventi de facultate de GEOGRAFIE SECTIA PLANIFICARE TERITORIALA sa fim trecuti si noi in centralizator la fel k geografia turismului sau stiinta mediului k avem acelesai discipline parcurse si nu vad sensul pt kre noi avem de suferit.

Anonim spunea...

1. La disciplina educatie muzicala, definirea nivelului de invatamant contine un nonsens:
-pe de o parte se spune ca este vorba de invatamant general obligatoriu, ceea ce ar trebui sa insemne clasele I-X
-pe de alta parte, se specifica clasele V-XII
la celelalte discipline, nivelul de invatamant este definit clar: liceal, gimnazial, etc. Deci:
-ori sa ni se defineasca clar nivelul (gimnazial, liceal)
-ori sa ni se permita sa predam optionale care tin de muzica la ciclul primar incepand cu clasa a III-a; asta pentru ca invatatoarele sa nu aia probleme cu norma

2. Cand se precizeaza invatamant liceal, se amintesc toate filierele. Asta in conditiile in care, inca din 2009, educatia muzicala s-a scos complet de la filiera tehnologica, deci a figura filiera tehnologica in centralizator este un nonsens